Dag 2 en 3 en ... en en - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Judith Janssen - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 en ... en en - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Judith Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3 en ... en en

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

28 April 2013 | Spanje, Malgrat de Mar

Dagg 2!!!
Volgens mij niet veel, maar we hebben een beetje de buurt verkent en winkels gekeken, maar er was niet veel open omdat het zondag was. Maar we waren heel ver weg gelopen naar de ''eerste beste supermarkt''. terwijl er eigenlijk al eentje is van 50m afstand van ons hotel. Nee wij lopen er 3km op! Maar het eten werd misschien maar een beetje beter. Die zelfde avond hebben Anouk, Sanne, Milou, Luz en Ik als plan bedacht om op stap te gaan. Dus zijn we gaan kingzen en naar Palm beach gegaan, maaaar alleen wij 5 waren er, maar we hebben ons zeker wel vermaakt. De dag erna zijn we koniginnennacht gaan vieren in Lloret de Mar. En ik vond er niks aan! Die dag erna hebben we bij pub 13 een hollands café weestte drinken, wel gezellig en hebben we alle winkels een beetje bekeken. Echt heel leuk! Ennn toen moesten we uitgerust zijn voor woensdag 1 mei want toen begon de stage ècht.

• 04 Mei 2013 - 16:47

Gerda:

He Judith Wat een vrije tijd maar vanaf vandaag is het serieus begonnen toch?
    Hoe is het gegaan vandaag?
    Het weer is hier lekker warm 22C en dat wordt komende week alleen maar beter, veel succes vandaag en we horen het wel hoe het is gegaan.

Groetjes Inge en Mammie

• 04 Mei 2013 - 17:48

Judith Janssen:

Ja ik ga nu mijn verhaal van de eerste werkdag typen dus dan zul je het wel lezen ;) Bisou!