San Juan - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Judith Janssen - WaarBenJij.nu San Juan - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Judith Janssen - WaarBenJij.nu

San Juan

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

25 Juni 2013 | Spanje, Santa Susanna

Zondag 23 juni was het San Juan in Spanje.
Wat het is weet ik niet precies maar wel dat het de kortste nacht is en het water is heel bijzonder als je het aanraakt die dag. Ook is het dat de Spaanse mensen hun wens in het vuur gooien, maar we mochten geen vuur van de directeur dus hadden we dat niet gedaan.
In de ochtend van die dag hadden we 160 ballonnen opgeblazen en alles buiten versierd met wit en ook witte vlaggen. Wat alleen jammer was, was dat het slecht weer was die dag maar in de avond hebben we gewoon lekker buiten gestaan.

De bedoeling was ook dat iedereen witte kleren aan zou hebben en dat was ook redelijk goed gelukt.
Er was die avond Live Music, vuurwerk, hapjes, drankjes, cava etc...

Wij als animatieteam hebben de hele avond buiten gestaan.
We hebben minidisco gedaan, schminken en cake uitdelen...... en dansen.. Nou in ieder geval; we hebben een hele leuke avond gehad. En als afsluiter hadden wij een wens opgeschreven en verbrand op het strand met een aansteker.. toch een beetje het leuke idee..

Het was zeker gezellig geweest!

• 25 Juni 2013 - 16:56

Inge:

Leuke foto's Judith! ;) Drink jij koffie?

• 25 Juni 2013 - 18:59

Mama:

Zat ik ook al naar te kijken Inge dat Judith aan de koffie zat, zo te zien ook hele sterke koffie in ieders geval goed zwart.
    Leuke foto`s Judith krijg zo al echt een vakantie gevoel.
    Op enkele foto`s sta jij met Anouk en die andere twee is Whitney zeker en dat Pools meisje dat erbij gekomen is zeker.

Tags: San Juan