3 maanden hier! - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Judith Janssen - WaarBenJij.nu 3 maanden hier! - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Judith Janssen - WaarBenJij.nu

3 maanden hier!

Door: Moi

Blijf op de hoogte en volg Judith

28 Juli 2013 | Spanje, Santa Susanna

Nu al 3 maanden hier!!
Ik heb het heel erg naar me zin, het werk bevalt me prima :D
Wat ik nu weet is dat dit werk leuk is om te doen, en de communicaties zijn leuk, ander land is leuk, eten is niet leuk (alleen als we uit eten gaan, dan wel). Maar ik ben er achter dat dit niet is wat ik later nou echt wil gaan doen.
Toch ben ik hartstikke blij mee met wat ik tot nu toe heb bereikt en wat ik heb geleerd. Ik heb een leuk entertainment team met een super toffe head-entertainer die me heel goed en eerlijk beoordeeld!

Ik kan er de komende tijd nog zeker tegenaan want er komen nog super leuke excursies aan en waar ik me vooral naar verheug is over 2 weken 10 augustus.............. MIJN MAMA EN OMA KOMEN!!!!!!!!!!
Voor het eerst in me leven dat ik me naar 10 augustus verheug in plaats van mijn verjaardag op 12 augustus.

Dus aftellen gaan we niet doen dat duurt allemaal te lang..
Gewoon elke dag met plezier werken! Wat ik dus zeker wel doe :D


Nogmaar.. 7 weken en 3 dagen werken en de dag erna koffer al inpakken en de dag daaaaaaaarna vlieg ik naar mi casa!! 20 september dus.. om 7 uur s'ochtends

In totaal nog 54 dagen .. ofja over 54 dagen ben ik weer thuis
Dus gaat het snel of gaat het snel!

Groetjes aan degene die dit lezen!!

  • 28 Juli 2013 - 16:41

    Inge:

    Hee Judith
    ! Mooi verhaaltje, nu nog 54 dagen lekker genieten van Spanje, het lekkere weer wat wij hier ook hebben (haha:p), de mooie gebruinde Spanjaarden en je werk!!
    Lief Je Zus!! Xx

  • 31 Augustus 2013 - 15:27

    Oma Coolen:

    hoy judith hoe gaat het met jou we zijn al weer twee weken verder nog mooie dingen gedaan.?
    ik heb het daar bij jou heel goed goed naar mijn zin gehad, veel gezien en veel gelopen.....
    tot ziens weer als je thuis bent en de groetjes van opa...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santa Susanna

¡España!

Mijn 5 maanden stage in Hotel Royal Sun in Santa Susanna, Spanje.

Recente Reisverslagen:

10 September 2013

BIJNA NAAR HUISSSSS

28 Juli 2013

3 maanden hier!

15 Juli 2013

Week 12

25 Juni 2013

losse dingen

25 Juni 2013

San Juan
Judith

Actief sinds 22 April 2013
Verslag gelezen: 598
Totaal aantal bezoekers 16027

Voorgaande reizen:

27 April 2013 - 18 September 2013

¡España!

Landen bezocht: